En Ribeira de Lieiro se distinguen 3 playas.
1. La ruta inicia y termina en las Antiguas Fábricas de Salazón y Aserradero de Don Julián, a sus pies una pequeña parte de O Torno, situada en la zona de Pasadas de Foz. Se suele hablar del otro lado de la ría. Se trata de un arenal con una longitud aproximada de 200 metros y una anchura muy variable en función de la marea. Solo es posible bañarse cuando sube la marea y en bajamar hay que ir en busca del mar.
1. A ruta inicia e remata nas Antigas Fábricas de Salgadura e Serradoiro de Don Julián, aos seus pés unha pequena parte do Torno, situada na zona de Pasadas de Foz. Adóitase falar do outro lado da ría. Trátase dun areal cunha lonxitude aproximada de 200 metros e unha anchura moi variable en función da marea . Só é posible bañarse cando sobe a marea e en baixamara hai que ir en busca do mar.
2. Area Pequena. Pequeña y abrigada playa, con una longitud aproximada de 30 metros y una anchura muy variable en función de la marea. En las mareas vivas sobre todo del mes de marzo, se puede ver lo mucho que baja el nivel del mar. Antiguamente en esta época del año se extraían de esta zona gran cantidad de erizos de mar, hoy en día en día un producto muy preciado en la gastronomía gallega.
2. Area Pequena. Pequena e abrigada praia, cunha lonxitude aproximada de 30 metros e unha anchura moi variable en función da marea. Nas mareas vivas sobre todo do mes de marzo, pódese ver o moito que baixa o nivel do mar. Antigamente nesta época do ano extraíanse desta zona gran cantidade de ourizos de mar, hoxe en día en día un produto moi prezado na gastronomía galega.
3. Playa de Lieiro o Limosa. Se trata de un arenal de 280 metros de longitud con una anchura muy variable en función de la marea. Debido a las condiciones que suele presentar su oleaje se convierte en una playa idónea para la práctica del surf.
3. Praia de Lieiro ou Limosa. Trátase dun areal de 280 metros de lonxitude cunha anchura moi variable en función da marea. Debido ás condicións que adoita presentar a súa ondada convértese nunha praia idónea para a práctica do surf.